Happy belated easter

wjl
Was 'n cooler Bass, räuber! :) :Y Und Dir auch nochmal frohe Ostern nachträglich :) :Y
+2


PJE
Sehr Beautiful räuber, love the joy in this, great bass play and lovely sound thank you:W<3:)
+1



BossaNova sessions avec Guitare and Basse:
-
Bamboleando
-
Flying Away
-
Must have Noodles 🍲
-
Gold Leaves - Bass added
-
Baby bossa tune (bass bossa)
-
Amanece que no es poco (w bass)
-
When We Were...(&)...Wretless-Wass
-
Por tu cara bonita
-
Bossa Greene ( w bossa bass)
-
Bossa Greene + Bass
-
Calypso Break (gtr)
-
Wonderful
-
inspiração
-
Atardece que no es poco
-
Sunset
-
Back To Basics
-
Bossa na quarta-feira
-
From Paris to Roma
-
Baby Bossa
-
softly softly+ bass
les jam sessions en ligne wikiloops sont rendues possibles grâce
au support amical de:
Hi Wikiloops, dank jullie wel voor deze ongelofelijke leuke site. Je speelt wereldwijd samen met fantastische muzikanten Heel inspirerend.
FMH