duendes en el bosque

FrankieJ
United States
Guitare Acoustique:
FrankieJ 1.860 jams
Ernie440
Canada
Basse:
Ernie440 5.171 jams
Demian
Argentina
Batterie:
Demian 527 jams
ivax
Spain
Guitare:
ivax 5.387 jams
Remix step IV
mrrockero
Chile
Clavier:
mrrockero 1.002 jams
Il n'y a pas encore de remix de cette session !
Apprécié:
+ 8
Partages:
15 nov. 2019
Ecoutes:
750
Téléchargé:
2
Remixes:
0
gracias amigos por esta tremenda cancion,practicamente estaba lista pero no pude resistirme a meter algo,le agregue un echoes suave y teclado,gracias amigos.
Ernie440
Your add sounds great Julio!! :W I let this loop in the background while looking at pictures of Chile :D.. haha Beautiful country, wide variety of climates. Santiago backed out of the U.N. climate summit I just read ... cool!! Smart! (In my opinion) LOL +2
mrrockero
mrrockero thank you friend, if for those turns of life one day you visit Chile, I will wait for you with open arms.
Today there is a revolution of the people that has led to cancel many things and it is fantastic because people woke up claiming that only life is more fair, dignified and with equality in social and economic sense.
You could say that this is a revolution and it is giving the arm to twist the political class and the economic system.
heh heh i get excited about this topic, a hug friend ernie:W:D:W
+0
Tu
Sensitive playing :D +1
mrrockero
mrrockero thank you tu amiga<3:W +0
ivax
<3<3 Julio,eres grande,mi amigo,sabes darle el punto de nostalgia y alegria al mismo tiempo,ese sonido tan peculiar,me encanta :W:W fantastico +1
mrrockero
mrrockero Gracias amigo:W,el trabajo de guitarra es espectacular,la escuche anoche y me levante a grabarla:D,feliz que te guste amigo xavi<3:W +1
ivax
ivax Muchas gracias,Julio +1
Demian
Muy muy buen aporte!! Es un soporte constante para toda la canción con el toque justo de notas. Excelente amigo:W +1
mrrockero
mrrockero Gracias amigo,me encanto como trabajaste esta cancion igual que la que subiste que se llama lobo,me alegro que te guste compa:W +1
Demian
Demian :W aguante Chile!! +1
mrrockero
mrrockero Vale hermano,dando la batalla dia a dia por esta revolucion y estallido social que tiene a la clase politica fundida,aguante argentina y america latina:W:W +1
Demian
Demian Si señor! Por una America Latina unida y libre +1
hartmut
Lovely mood & atomosphere!
I am remembered to great tracks from Chris Rea & Band
+1
mrrockero
mrrockero thank you very much for your words friend<3:W +1
PJE
Beautiful Julio amigo great taste:W<3 +1
mrrockero
mrrockero thank you very much bro:W +1
FrankieJ
A wonderful add Julio<3 +1
mrrockero
mrrockero thank you friend, beautiful frankie composition<3 +1