Gute-Laune-Bär
thank you guys for this music :) ... sorry for those who I promised not to make another song these days :P

jmrukkers
So cool Akchen. love it.
+1


Neronick
Komisch, Akchen, Du machst genau meine Musik, aber dieser Bär-Song ist von Dir! Bist Du ein Spion? :)
+1

Uloisius
Cooler Text, sehr schön gesungen ;o)
Kompliment an Psycho, mpointon, docnat & jmrukkers für das super Template ;o) +1
Kompliment an Psycho, mpointon, docnat & jmrukkers für das super Template ;o) +1



mpointon
Es tut mir leid, aber Google übersetzen nicht sehr gut mit der Übersetzung der Texte zu tun. (Google Translate)
+1
Rock sessions avec Batterie, Clavier, Vocals, Basse and Guitare:
-
Coming Back Home
-
Shine
-
Life on Constant Autoplay -
-
Heavy like a stone
-
Eisenbahnmodellanlage
-
Flowing like rain
-
Get Real
-
Deeper Into The Fog
-
Fumo e Vapore
-
333333
-
We Are Almost There
-
The deep dark blue
-
Look at me
-
Passing through the night
-
Consider The Afternoon
-
Sunlight
-
A little Quo
-
Cheek To Cheek
-
Gute-Laune-Bär
-
Riding Shotgun
les jam sessions en ligne wikiloops sont rendues possibles grâce
au support amical de:
I support wikiloops because it is a creative platform. And most of all, there is nothing more creative than making your own music and sharing it.
donnersm