Deux bisous pour Debussy
Little song for someone who would be a looper in our days! For sure :)

Pit Brett
das rockt! ne Scherz beiseite. Schöne große Träumerei. zaubert mir ein Lächeln ins Gesicht :)
+2

Uloisius
Sehr schönes Klavierspiel Marc und die Vorstellung das Debussy sich heutzutage bei Wikiloops "herumtreiben" würde gefällt mir sehr ;o)
+2






frankyguitar
Großartig! Zwei Küsschen die Du ganz wunderbar miteinander verbunden hast. Sehr schön....
+1

pkliesch
Da würde sich selbst Debussy nicht im Grab rumdrehen, sondern vermutlich im Takt mitwippen
+1
Classical sessions avec Clavier:
-
Hope for mercy
-
Winston-ish
-
Sonhos Musicais No 04
-
Don't look back
-
Toccata Arpeggiata
-
7-Minute-Beer and an Espresso
-
〜Ripples〜
-
Autumn dreams
-
Northern Light
-
EASTER
-
Hope for Mercy +
-
You stood by (II)
-
Chain’s bone dry, softly whirring
-
Celebrating our mothers
-
Tree, Clouds, Wind
-
White-Dark & the 7 birds
-
Toccata Arpeggiata II
-
Autumn Sunset
-
Outside
-
Quiet time
les jam sessions en ligne wikiloops sont rendues possibles grâce
au support amical de:
When I first seen this site I just could not believe the things you could do with other musicians, gone from strength to strength and its all dong to everyone as great musicians, long may it continue.
tron12