LoopTango 2K & Lunar Eclipse

Template de Session
GlezBass
Spain
Percussion, Basse & Clavier:
GlezBass 5.918 jams

autres instruments:

Apprécié:
+ 8
Partages:
16 juil. 2019
Ecoutes:
442
Téléchargé:
2
Remixes:
1
My track number... 2000!! 5 years of musical joys in this wonderful site! by chance today there is a lunar eclipse in my area of residence. The jam really is a sequence palms, cajon flamenco, bass & keys in Tango Flamenco beat to hear or to add musical ideas of the interested loopers where you think convenient ;) If you move the feet or head on the beat...then you like! BASS: Cort A5 play on bridge pickups flamenco style (playing with the ...
khangurumc
Congradulations for your 2000 upload Mario,you are such an very awesome musician.This song is wonderful<3 +2
GlezBass
GlezBass Many thanks Marc for your kindly words! <3 +1
Shi
how lovely Glez, pretty track :) and cool 2000th ! +2
GlezBass
GlezBass many thanks my dear friend!! we keep hearing 2000 tracks more ;) <3 +1
jussef63
Mario amigo mío, esta pieza es digna de tu jam número 2000, me has impactado con el bajo, el piano, el beat en general, se siente súper asentado todo, composición magnífica, en general un trabajo súper profesional, los acordes en el piano crean un ambiente perfecto para tu gran trabajo en el bajo +2
GlezBass
GlezBass Como casi siempre hago cuando compongo algo asi, todo lo hago en una tarde o menos, para que no se me olvide la idea ya que no soy de escribir y perfeccionar temas con escritura. Por tanto lo que comentas ademas de estimulante y halagador , es la frescura que percibes en la jam. En efecto el bajo es totalmente de mi agrado porque me gusta mucho ese "ritmillo" flamenco ;). Gracias colega! +2
CI Section
Yeah, congrats for this awesome jubilee and awesome template! Master of smooth jazz, latin and much more, it is always an enrichment to hear you online:)
Today its cloudy over here, no lunar eclipse - sad.
+1
GlezBass
GlezBass thanks Martin! It is a mutual pleasure friend, I also love to hear your jams!
Over here we are lucky to be able to see eclipse, around 23.30 it will be maximum intensity
+1
Wade
Congratulations on #2K. A lovely tango that embodies joy and passion. +1
GlezBass
GlezBass thanks Wade! +1
Andri
2K!! Una estupenda canción, con tu estilazo lleno de ritmo y emoción. Vamos a por la #3K!! Un abrazo amigo, parece que te veo vibrando con el bajo :D Piano maravilloso 10/10 Se merece el 2K! +1
GlezBass
GlezBass a por otras 2k+!! ja ja.:) +1
Filo974
Great great one :)<3 +1
GlezBass
GlezBass thanks so much Phillip!! :) +0