ich bin raus

Bothen
United States
Batterie:
Bothen 1.365 jams
ArkRockStudio
United States
Sequencer:
ArkRockStudio 2.076 jams
Remix step II
AKchen
Germany
Vocals:
AKchen 608 jams
Il n'y a pas encore de remix de cette session !
Apprécié:
+ 19
Partages:
1 mars 2018
Ecoutes:
1.026
Téléchargé:
2
Remixes:
0
hi Ron & Titus, thank you both for this cool cool track :D hope, you ALL are fine !! sorry for being here so seldom, to busy ... I miss you ♥ ... translation you find in the lyrics
ROBJOL
Very good song Andrea.
We all have our own mess.
But so many beautiful things in this world. This place is one of them.
+2
AKchen
AKchen to go in and out is nice :))) <3 thank you ! +0
Anon518
Das ist der geilste Blues, den ich je gehört habe! Wenn ich deine Stimme hätte, würde ich auf Sex-Telefonleitungen viel Geld verdienen, ha ha ha !!! ;) +2
Anon518
Anon518 Ich meine deine Stimme +3
frankyguitar
frankyguitar :D LOL
Is that a google translation?
+2
Anon518
Anon518 Yes...can you tell?!!! +2
frankyguitar
frankyguitar You speak German? +1
Anon518
Anon518 No...it is google translate! I thought I read ‘ is it a good translation’
Lol...still tired FrankyBaby
+2
frankyguitar
frankyguitar It is a good, very good translation! That's the reason why I asked you. +2
Anon518
Anon518 Predictive text error, went from voice to vote Lol...but Andrea has my vote. Love her voice...not jealous much Lol :D +2
frankyguitar
frankyguitar Yes, lovely voice. And we have a lot of beautiful voices in the loops, your included :) +2
AKchen
AKchen :D +2
AKchen
AKchen thank you Stella ;D what a kind of compliment, haha +2
AKchen
AKchen yes !!! she has <3 +2
frankyguitar
Na das wird ja auch mal Zeit Andrea!! Endlich mal wieder was neues von Dir zu hören. Hast Dich ganz schön rar gemacht Kleene. :| Meldest Dich hier eindrucksvoll zurück :D , tolle lyrics und classy vocals!! Sehr feine Zeitgeist Kritik 👍👍 +2
AKchen
AKchen ;D danke Franky, bin ja schon da, aber woanders ;;D hugs & kiss, auch ans Utsche <3 +0
franber
Heureux de te retrouver ! super blues !
Freut mich, Sie wiederzusehen! Super Blues!<3
+2
AKchen
AKchen me too, thank you dear Franber :) <3 +0
davidaustin
Super blues:D:D:D +2
AKchen
AKchen thank you :)) +1
Tofzegrit
<3 I just feel better now, I was missing my fairy dose :) +2
AKchen
AKchen :D <3 +0
eGiL
Who are you stranger?! ;) Good to have you back! Cool track! <3 +2
AKchen
AKchen thank you Egil :) <3 +1
abuitremorem
Nett Dich wieder einmal hier zu hören Andrea :):):) Total starker Song. Faszinierend ! +2
AKchen
AKchen Danke René <3 +0
Uloisius
Endlich wieder ein AKchen-Song ... absolut cool ;o) +1
AKchen
AKchen danke :) :) +0
Midoru
Very cool and edgy Blues - You are such a superstar, AKchen! +1
AKchen
AKchen :D ... thank you ♥ +0