Heavy Evidence

Czech Republic
Batterie:
Lenny Cowler1040 jams
Remix
step II
Canada
Basse:
Ernie4402882 jams

autres instruments:

Apprécié:
+ 17
Partages:
09/09/2018
Ecoutes:
815
Téléchargé:
14
Remixes:
3
Great punk metal rock from Arno and Lenny. Thanks for the opportunity to add some low fellas! :W
Taggé comme / Sonne comme:
metal punk jam

Commentaires

yeah!!! love this track too...:D:W RoCKs!!:W+1
Septembre 09 2018 19:57:33
Major 3rd
Ernie440 thanks man!!! :D ;) +1
Dang, brother Ernie - you read my mind! Fantastic bass here, bravo! :) :W+1
Septembre 09 2018 21:28:27
wjl
Ernie440 Danke Wolfgang!!! :D ;) +1
Obviously this one is great too :W Thx a lot bro :D+1
Septembre 10 2018 14:15:16
ARNOSOLO
Ernie440 The ALE band rides again my friend, now pass me an ale! :W Thanks Arno! :D +1
Solid work my friend, yeahhhhh :W+1
Septembre 11 2018 12:43:39
jussef63
Ernie440 Gracias amigo! :W +1
:W fantastic Ernie+1
Septembre 14 2018 01:49:42
ivax
Ernie440 thanks brotha ... luv yer add!!! :D:D +1
Septembre 14 2018 23:04:28
ivax
ivax :W:W +1
could have sworn I did some vocals to this but not showing up....hmm great tune..+1
Avril 18 2020 16:59:33
Major 3rd
Ernie440 WTF ... :D A conspiracy!! LOL I don't think you did but maybe ... haha Do it again! +0
wikiloops online jamsessions are brought to you with friendly support by:
JRWINDFALL68 from United States

"Great for the one man show."

wikiloops.com utilise des Cookies pour vous apporter la meilleure expérience de navigation.
En apprendre plus sur notre charte des données privées .